21 - 07 - 2019

Козацька педагогіка на Січі і в сім"ях

Міфологія прадавніх українців, трипільська культура, цінності язичницької епохи, вищі досягнення культури Київської Русі, козацько-лицарська духовність, ідейно-моральний потенціал фольклору – все це цінні набутки нашого народу. Але творчий підхід до історико-педагогічної спадщини нашого народу дозволяє стверджувати, що найважливіше місце в ній належить могутньому освітньо-виховному потенціалу, який найдоцільніше назвати українською козацькою педагогікою.

Детальніше: Козацька педагогіка на Січі і в сім"ях

Характерництво як система езотеричних знань та практик

«Я бачив пам’ятки аріїв і козаків біля Кременчука, а також у Переяславі… Можу сказати тепер: Україна є прабатьківщиною аріїв» Арвінд Аллок, директор інституту охорони національних пам’яток Індії.

Характерник — носій ведичних, сакральних та езотеричних знань та практик на  Запорозькій Січі, який майстерно володів ними та застосовував їх задля лікування та зцілення поранених і тяжкохворих козаків,  займався їх  психотерапією та психофізичною підготовкою.

Він — духовний наставник, якого козаки шанували і схилялися перед  його мудрістю, хранитель традицій і таємниць бойового мистецтва. Завдяки таємним практикам характерники володіли  надлюдськими можливостями (сідхами) і не одноразово їх  застосовували про ,що існує безліч історичних свідчень очевидців,  народних легенд та переказів.

Детальніше: Характерництво як система езотеричних знань та практик